Bornova Ofis Taşıma İzmir Garantili İş Yeri Nakliyecisi
Profesyonel İzmir Nakliye Firması ile son derece güvenilir bir şekilde ofisinizi taşıyabilirsiniz. Eşyalarınızı başka bir ofise taşımak istiyorsanız Atasun Nakliyat sizin işinizi anında görecektir. Güvenilir bir firma olması sayesinde artık hızlı ve son derece teknolojiye uygun taşıma işlemi yapılmaktadır. Son model araçlar ile artık daha kolay ve daha hızlı bir taşıma işlemi gerçekleşecektir. Sizin yapmanız gereken tek şey nakliyat firması ile iletişime geçmek olacaktır. Nakliyat firması ile iletişime geçmenizin hemen ardından artık taşıma işlemine başlayabilirsiniz.
Taşıma işlemine başlamak için öncelikle nakliyat firması ile anlaşmalı olarak çalışan ekspertizlerin ofisinize yönlendirilmesi gerekmektedir. Bu aşama için hemen eski ofisinize gelecek olan eksperler taşınacak yerin mesafe uzunluğuna göre bir bütçe ortaya çıkaracaklardır. Bu bütçe durumu onaylandıktan sonra Bornova uzman nakliye firması tarafından taşıma işlemi başlayacaktır. Taşıma işlemi için öncelikle ambalaj aşaması bulunmaktadır. Ambalaj aşaması için farklı ambalaj kağıtları ve balonlu naylon kağıtlar kullanılmaktadır. Bu durumda kırılma ya da hasara uğrama riskini en aza indirgemişlerdir.
İzmir Bornova Ofis Nakliyesinde Ambalaj Aşamasını Kim Yapıyor?
Nakliye firması ile anlaşma sağlanması durumunda artık tek yapmanız gereken şey sigorta ve sözleşme kağıtlarını imzalamanız olacaktır. Sözleşme kağıtları imzalandıktan sonra artık ambalajlama aşaması için nakliye firmasına ofisinizi teslim etmeniz gerekmektedir. Kırılacak eşyaları belirtmeniz durumunda ayrı bir ambalajlama yöntemi ile sarılması gerekir. Battaniye ya da balonlu naylonlar ile ambalajlama işlemi başlayacaktır. Bornova evden eve nakliyat firması ile artık ofisinizi de istediğiniz yere taşıyabilirsiniz. Ofisinizde daha konforlu bir hizmet vermek istiyorsanız bir nakliyat firması ile anlaşmanız gerekmektedir.
Nakliyat aşaması için son model araçlarla taşıma başlayacaktır. Mesafenin uzunluğuna göre ortalama bir gün içerisinde eşyalarınız yeni ofisinize taşınacaktır. Ofis taşıma işlemi için hemen İzmir sigortalı ofis taşıma firmaları ile iletişime geçmeniz gerekir. Ardından tüm işlemleri nakliyat firmasına bırakmanız yeterli olacaktır. Asansörlü ve teknolojiye uygun araçlar ile taşıma işlemi başlayacaktır. Dilediğiniz yere eşyalarınız götürülecek ve dilediğiniz şekilde ofisinize yerleştirilmesi sağlanacaktır. Tüm bu işlemler 1 gün içerisinde yapılacaktır.